WWHY! in Automotive

WWHY Logo Transparant

Hoe is WWHY! ontstaan

WWHY! in Automotive is ontstaan om mensen en ondernemingen in de Automotive Aftersales te helpen om succesvoller te worden. Wij doen dit met passie, op basis van deskundigheid en altijd met een intrinsieke betrokkenheid om gezamenlijk concrete en blijvende resultaten te bereiken.

Wat willen we met WWHY! in Automotive bereiken

Samen met de klanten van WWHY! gaan we het automotive aftersales landschap beter maken. Door de kennis en de vaardigheden van de mensen te vergroten en vervolgens het proces te optimaliseren, zal niet alleen het rendement van het autobedrijf omhoog gaan, maar ook het werkplezier van de mensen.

De visie van WWHY! op leren

Iedereen heeft een eigen manier van leren, maar onderzoek heeft uitgewezen dat de combinatie van theorie en praktijk bijdraagt in het optimale leertraject. WWHY! heeft daarom zijn trainingen en cursussen zo ontwikkeld dat we theorie en praktijk samenbrengen en vervolgens borgen. Dit geeft het meeste resultaat bij de deelnemers. 

Aftersales zit in ons bloed

WWHY! in Automotive heeft naast de verschillende optimalisatie trajecten en trainingen ook de aftersales scan ontwikkeld die inzicht geeft in het proces.

aftersalesscan

Aftersales blog

Hoe manage je de verwachting van de klant?

Hoe manage je de verwachting van de klant?

Hoe manage je de verwachting van je klant?Hoe manage je de verwachting van de klant?Elke ochtend sta je op, gaat ontbijten, maakt je klaar voor de dag, stapt in de auto en rijdt naar je werk. Op weg naar kantoor kom je onverwachts in de file te staan, iets...

Lees meer
Hoe word ik een betere leider?

Hoe word ik een betere leider?

Hoe word ik een betere leider...? Hoe wordt ik een betere leider...?   Je bent doorgegroeid naar je huidige functie en hebt veel praktische kennis van alles wat er om je heen gebeurd. Jij bent mogelijk de beste in je vak, maar in het leidinggeven...

Lees meer

Ervaring van onze klanten

Analytisch zeer sterk. Vervolgens uitstekend te vertalen in een concreet actie-/stappenplan. Zowel voor opdrachtgever als medewerkers. Kortom, een aanrader voor iedereen die orde op zaken wil stellen, dan wel de puntjes op de “i” wil zetten.
Bas Huizer

Operationeel directeur, van Mossel KIA

Inmiddels een jaar geleden is onze samenwerking met WWHY gestart door een hulpvraag over onze processen en rendement. Jort kwam binnen en wist direct tot de kern door te dringen. Zijn ervaring, inlevend vermogen en software zorgden ervoor dat ons bedrijf binnen korte tijd weer de wind in de zeilen kreeg. Top😁!
Ruben Elshof

Eigenaar, Elshof Dorpsgarage

Voor Claire Automotive Support is de Aftersales scan een zeer belangrijk hulpmiddel om snel en eenvoudig op een locatie de werkelijke situatie,  de ontwikkel gebieden en potentie in kaart te brengen. Met deze kennis als uitgangspunt hebben we inzicht in wie waar verantwoordelijk voor is. Nu kunnen we Claire optimaal inzetten om het beoogde doel te realiseren.

Alex Visser

Navigator, Claire Automotive Support

Plan hier een afspraak

13 + 12 =