WWHY! in Automotive

WWHY Logo Transparant

Hoe is WWHY! ontstaan

WWHY! in Automotive is ontstaan om mensen en ondernemingen in de Automotive Aftersales te helpen om succesvoller te worden. Wij doen dit met passie, op basis van deskundigheid en altijd met een intrinsieke betrokkenheid om gezamenlijk concrete en blijvende resultaten te bereiken.

Wat willen we met WWHY! in Automotive bereiken

Samen met de klanten van WWHY! gaan we het automotive aftersales landschap beter maken. Door de kennis en de vaardigheden van de mensen te vergroten en vervolgens het proces te optimaliseren, zal niet alleen het rendement van het autobedrijf omhoog gaan, maar ook het werkplezier van de mensen.

De visie van WWHY! op leren

Iedereen heeft een eigen manier van leren, maar onderzoek heeft uitgewezen dat de combinatie van theorie en praktijk bijdraagt in het optimale leertraject. WWHY! heeft daarom zijn trainingen en cursussen zo ontwikkeld dat we theorie en praktijk samenbrengen en vervolgens borgen. Dit geeft het meeste resultaat bij de deelnemers. 

Aftersales zit in ons bloed

WWHY! in Automotive heeft naast de verschillende optimalisatie trajecten en trainingen ook de aftersales scan ontwikkeld die inzicht geeft in het proces.

aftersalesscan

Aftersales blog

Borgen van nieuwe werkwijze

Borgen van nieuwe werkwijze

Borgen van nieuwe werkwijze “Waarom zou ik deze nieuwe werkwijze blijven hanteren? We doen het al 40 jaar zo! “ In een eerdere blog over verandering gaf ik 8 tips hoe je verandering in je bedrijf kan begeleiden of inzetten. Deze tips dragen bij aan het...

Lees meer
8 Tips voor het begeleiden van een verandering

8 Tips voor het begeleiden van een verandering

8 Tips voor het begeleiden van een verandering In een autobedrijf is er eigenlijk altijd wel een verandering aan de gang. Zijn het geen nieuwe wensen of eisen vanuit een importeur, dan is het wel een nieuwe werkinstructie die men moet volgen. Hoewel dit...

Lees meer
Klantcommunicatie van nu

Klantcommunicatie van nu

Klantcommunicatie van nu! Wat is de beste manier om met jouw klant in contact te komen? Elke klant heeft een eigen voorkeur om met een autobedrijf te communiceren. Tegenwoordig zijn er veel communicatiemiddelen tot onze beschikking. Er kan bijvoorbeeld...

Lees meer

Ervaring van onze klanten

Analytisch zeer sterk. Vervolgens uitstekend te vertalen in een concreet actie-/stappenplan. Zowel voor opdrachtgever als medewerkers. Kortom, een aanrader voor iedereen die orde op zaken wil stellen, dan wel de puntjes op de “i” wil zetten.
Bas Huizer

Operationeel directeur, van Mossel KIA

Inmiddels een jaar geleden is onze samenwerking met WWHY gestart door een hulpvraag over onze processen en rendement. Jort kwam binnen en wist direct tot de kern door te dringen. Zijn ervaring, inlevend vermogen en software zorgden ervoor dat ons bedrijf binnen korte tijd weer de wind in de zeilen kreeg. Top😁!
Ruben Elshof

Eigenaar, Elshof Dorpsgarage

Voor Claire Automotive Support is de Aftersales scan een zeer belangrijk hulpmiddel om snel en eenvoudig op een locatie de werkelijke situatie,  de ontwikkel gebieden en potentie in kaart te brengen. Met deze kennis als uitgangspunt hebben we inzicht in wie waar verantwoordelijk voor is. Nu kunnen we Claire optimaal inzetten om het beoogde doel te realiseren.

Alex Visser

Navigator, Claire Automotive Support

Plan hier een afspraak

11 + 4 =