De specialist in aftersales!

Centraal magazijn optimalisatie

Het centraliseren van een magazijn heeft uitdagingen. Waar moet je beginnen of welke stappen moeten er nog gezet worden voor echte synergie en vervolgens rendement vanuit het centraliseren.

Optimalisatie Klant contact centrum

KCC, vriend of vijand? Doorgaan of stoppen? Starten of niet? Er zijn al veel gesprekken over geweest en elk bedrijf vult het op een eigen manier in. Met de juiste aandacht en doelen is het een verrijking voor je bedrijf en mensen. WWHY! helpt bij het optimaliseren van een KCC.

Claire implementatie (e)

De implementatie om de software tool Claire binnen de aftersales processen op de juiste en meest optimale wijze. Duidelijke trainingen waarin de basiskennis van Claire behandeld, het praktisch werkt en in het optimaal binnen jullie proces is toe te passen.

Klant contact centrum oprichten

KCC, vriend of vijand? Starten of niet? Er zijn al veel gesprekken over geweest en elk bedrijf vult het op een eigen manier in. Met de juiste aandacht en doelen is het een verrijking voor je bedrijf en mensen. WWHY! helpt bij het opzetten en uitrollen van een KCC.

Verandering doorvoeren binnen aftersales

Veranderen is aan de orde van de dag. Continue verbeteren betekent binnen het aftersales proces dat je gaat zoeken naar stappen, in het proces, die geoptimaliseerd dienen te worden om de verbetering te realiseren. WWHY! helpt je om kennis en vaardigheden te ontwikkelen zodat je dit elke dag steeds een beetje beter kan doen.

Culturen samenvoegen na fusie of overname

Hoe krijg je twee bedrijven op hetzelfde spoor. Het verenigen van twee of meer culturen is niet eenvoudig. Werkprocessen, gedragingen, merkbeleving zijn allemaal zaken die aangepakt dienen te worden bij een samenvoeging van culturen. Door een goede inventarisatie van je huidige situatie kunnen we een  wenselijke situatie vorm gaan geven.

Match nieuwe medewerker

Duur: enkele uren
Prijs: 550,-

Het aannemen van “de verkeerde kandidaat” kost niet alleen onnodig geld, maar ook frustratie van de overige medewerkers. Het is dus wenselijk om zoveel mogelijk in te zetten op het aannemen van de juiste kandidaat.

WWHY! Persoonlijk ontwikkeltraject

Duur: in overleg
Prijs: 1.250,-

Je denkt na over je toekomst en vraagt je af; wat wil ik nou echt en waar ben ik goed in? Doe ik wel wat het beste bij me past? Krijg ik van mijn huidige werk en werkzaamheden voldoende energie van of kost het juist energie? Welke werkomgeving is prettig voor mij en waar voel ik me thuis?