Automotive aftersales blog

Hoe manage je de verwachting van de klant?

Hoe manage je de verwachting van de klant?

Hoe manage je de verwachting van je klant?Hoe manage je de verwachting van de klant?Elke ochtend sta je op, gaat ontbijten, maakt je klaar voor de dag, stapt in de auto en rijdt naar je werk. Op weg naar kantoor kom je onverwachts in de file te staan, iets waar je...

Hoe word ik een betere leider?

Hoe word ik een betere leider?

Hoe word ik een betere leider...?Hoe word ik een betere leider...?   Je bent doorgegroeid naar je huidige functie en hebt veel praktische kennis van alles wat er om je heen gebeurd. Jij bent mogelijk de beste in je vak, maar in het leidinggeven worstel je nog wel...

Rol van de service adviseur

Rol van de service adviseur

Rol van de service adviseurRol van de service adviseur   Weet je wat de belangrijkste en dus ook primaire rol is van een service adviseur? Ik zal het je vertellen. Dit is de face-2-face tijd met de klant. Dit is het moment dat we de klant de beste beleving kunnen...

Klanten die wachten hebben de tijd?

Klanten die wachten hebben de tijd?

Klanten die wachten hebben de tijd... Toch?Klanten die wachten hebben de tijd…. toch? Oh, u wacht er op? Euh….geen probleem hoor, we gaan het direct voor u regelen. Jongens…..we hebben een wachter! Wie kan er NU van z’n klus af? In mijn dagelijkse werkzaamheden bij de...

Wat je kan met het absorptievermogen

Wat je kan met het absorptievermogen

Absorptievermogen... Wat kan ik ermee? Absorptievermogen…. Wat kan ik ermee? Wanneer je als autobedrijf zowel sales- als aftersalesomzet hebt, zal je te maken hebben met absorptievermogen. Wanneer er meer activiteiten zijn die omzet genereren, zoals verhuur/lease of...