Automotive aftersales blog

3 tips & 3 voordelen van een klant contact centrum

3 tips & 3 voordelen van een klant contact centrum

3 tips & 3 voordelen van een klant contact centrum 3 tips & 3 voordelen van een klant contact centrum Starten met een klant contact centrum? Steeds meer dealers stappen over naar of overwegen een centraal klant contact centrum, maar wat brengt dit allemaal met...

Tevreden klant of SUPER tevreden klant? 3 Tips!

Tevreden klant of SUPER tevreden klant? 3 Tips!

Tevreden klant of SUPER tevreden klant? 3 Tips!Tevreden klant of SUPER tevreden klant? 3 Tips! Een 9 of een 10. Een SUPER tevreden en Loyale klant is erg belangrijk binnen het autobedrijf. Iedereen is hier dan ook dagdagelijks mee bezig. Er zijn steeds meer software...

Automotive aftersales loopt achter met marketing!

Automotive aftersales loopt achter met marketing!

Automotive aftersales loopt achter met marketing!Automotive aftersales loopt achter met marketing! Elke service adviseur of eventueel KCC medewerker herkent de volgende situatie: De offerte is klaar en je benaderd de klant met het geconstateerde meerwerk. Voor enkele...

Hoe voorkom je verrassingen tijdens de dag?

Hoe voorkom je verrassingen tijdens de dag?

Hoe voorkom je verrassingen tijdens de dag?Hoe voorkom je verrassingen tijdens de dag? Hoe voorkom je verrassingen tijdens de dag? We herkennen het allemaal; Tijdens de sleuteloverdracht komt de klant met nog enkele opmerkingen. Of tijdens de controle komen we...

5 redenen om te starten met een centraal magazijn

5 redenen om te starten met een centraal magazijn

5 redenen om te starten met een centraal magazijn5 redenen om te starten met een centraal magazijn Verhogen van de efficiency en het rendement binnen automotive ondernemingen zijn veelbesproken onderwerpen. Eén van de manieren om beide te realiseren is te werken met...

10 Tips om de ontwikkeling van medewerkers te stimuleren

10 Tips om de ontwikkeling van medewerkers te stimuleren

10 Tips om de ontwikkeling van medewerkers te stimuleren10 Tips om de ontwikkeling van medewerkers te stimuleren   Het grootste gedeelte van de mensen heeft dromen en wil iets bereiken. Ze willen goed zijn in hun werk, hun inkomsten verhogen en eventueel een...

Hoe manage je de verwachting van de klant?

Hoe manage je de verwachting van de klant?

Hoe manage je de verwachting van je klant?Hoe manage je de verwachting van de klant?Elke ochtend sta je op, gaat ontbijten, maakt je klaar voor de dag, stapt in de auto en rijdt naar je werk. Op weg naar kantoor kom je onverwachts in de file te staan, iets waar je...

Hoe word ik een betere leider?

Hoe word ik een betere leider?

Hoe word ik een betere leider...?Hoe word ik een betere leider...?   Je bent doorgegroeid naar je huidige functie en hebt veel praktische kennis van alles wat er om je heen gebeurd. Jij bent mogelijk de beste in je vak, maar in het leidinggeven worstel je nog wel...

Rol van de service adviseur

Rol van de service adviseur

Rol van de service adviseurRol van de service adviseur   Weet je wat de belangrijkste en dus ook primaire rol is van een service adviseur? Ik zal het je vertellen. Dit is de face-2-face tijd met de klant. Dit is het moment dat we de klant de beste beleving kunnen...

Klanten die wachten hebben de tijd?

Klanten die wachten hebben de tijd?

Klanten die wachten hebben de tijd... Toch?Klanten die wachten hebben de tijd…. toch? Oh, u wacht er op? Euh….geen probleem hoor, we gaan het direct voor u regelen. Jongens…..we hebben een wachter! Wie kan er NU van z’n klus af? In mijn dagelijkse werkzaamheden bij de...