WWHY! in Automotive
Wij helpen autobedrijven in hun verandering naar een digitaal aftersales proces!
Van implementatie tot transformatie en van product tot mens.
Verander begeleiding
Praktische begeleiding door ervaren, gespecialiseerde specialisten met oog voor organisatie, mens en resultaat.
Training en opleiding
Software
Over WWHY! in Automotive
Leer ons kennen. Lees over onze overtuiging en werkwijze. Wie zijn wij, hoe we zijn ontstaan en waarom we dit doen.
De WWHY! Academy
Onze visie op leren
Ontwikkelingen vanuit een duidelijk visie op leren en persoonlijke ontwikkeling. Kennis en vaardigheden, borgen in de praktijk.
Scan het aftersales proces!
De Aftersales scan die grip geeft op het aftersales proces! Doe De Aftersales scan, zo krijg je direct inzicht in de sterke punten en de ontwikkel mogelijkheden binnen het aftersales proces.

Aftersales blog
Borgen van nieuwe werkwijze
Borgen van nieuwe werkwijze “Waarom zou ik deze nieuwe werkwijze blijven hanteren? We doen het al 40 jaar zo! “ In een eerdere blog over verandering gaf ik 8 tips hoe je verandering in je bedrijf kan begeleiden of inzetten. Deze tips dragen bij aan het...
8 Tips voor het begeleiden van een verandering
8 Tips voor het begeleiden van een verandering In een autobedrijf is er eigenlijk altijd wel een verandering aan de gang. Zijn het geen nieuwe wensen of eisen vanuit een importeur, dan is het wel een nieuwe werkinstructie die men moet volgen. Hoewel dit...
Klantcommunicatie van nu
Klantcommunicatie van nu! Wat is de beste manier om met jouw klant in contact te komen? Elke klant heeft een eigen voorkeur om met een autobedrijf te communiceren. Tegenwoordig zijn er veel communicatiemiddelen tot onze beschikking. Er kan bijvoorbeeld...